Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Pomoc

Pomoc

Witamy w sklepie internetowym GRUPY LUKSOR. 

Jeżeli trafiłeś do nas po raz pierwszy, prosimy o zapoznanie się z zasadami i informacjami dotyczącymi funkcjonowania naszego sklepu.

JAK DOKONAĆ REJESTRACJI W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM?

W celu zarejestrowania się w serwisie należy bezpośrednio z głównej strony przejść do panelu logowania poprzez wybranie ikony kłódki znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
Następnie należy kliknąć hasło „załóż konto” znajdujące się pod polem z danymi do logowania, które przenosi nas bezpośrednio do formularza rejestracyjnego.
Po poprawnym uzupełnieniu niezbędnych danych oznaczonych czerwoną gwiazdką jako pola wymagane otrzymasz na podany adres mailowy potwierdzenie rejestracji w serwisie.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień w sklepie internetowym grupaluksor.com.pl.
 

CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ, ABY ZAMÓWIĆ TOWAR?

Zarejestrowanie na naszej stronie nie jest obowiązkowe, ale dzięki rejestracji zyskujesz wiele profitów, m.in.:

  • możliwość korzystania z kodów rabatowych,

  • możliwość śledzenia statusu zamówienia,

  • dostęp do wygenerowanych dokumentów,

  • pełen wgląd do historii dokonanych zakupów,

  • możliwość zmiany danych.

Istnieje możliwość składania zamówienia na towary dostępne w asortymencie sklepu grupaluksor.com.pl bez uprzedniej rejestracji konta. Złożyć zamówienie można również za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.
 

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU, KIEDY MAM JUŻ KONTO I NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ?

W sytuacji, kiedy problem z zalogowaniem nie wynika z błędnie uzupełnionego adresu e-mail, istnieje możliwość przypomnienia hasła.
W tym celu należy kliknąć polecenie „przypomnij hasło” znajdujące się pod polem z danymi do logowania, które pozwala na wysłanie hasła na podanego przy rejestracji e-maila. Jeśli nie pamiętasz swojego e-maila - zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?

Jeśli wiesz dokładnie czego szukasz i znasz konkretną nazwę bądź firmę poszukiwanego produktu możesz skorzystać z szybkiej wyszukiwarki znajdującej się w prawym górnym rogu naszej strony. Wystarczy wpisać wspomniane informacje w białym pasku w miejscu „Wpisz szukaną frazę”, a następnie kliknąć lupę. Dodatkowym ułatwieniem jest pojawianie się domyślnych podpowiedzi podczas wpisywania poszukiwanego produktu.

Istnieje także możliwość wyszukiwania produktu bez znajomości jego nazwy. Wystarczy skorzystać z drzewa kategorii, w którym wszystkie produkty znajdujące się w asortymencie sklepu są pogrupowane według odpowiednich kategorii, a następnie użyć odpowiednich filtrów znajdujących się po prawej stronie, które zawężą obszar poszukiwań.
 

DLACZEGO NIE MOGĘ ZNALEŹĆ PRODUKTU, KTÓREGO SZUKAM?

Jeśli mimo prób wyszukiwania produktu za pomocą wyszukiwarki, bądź filtrów na naszej stronie nie uda się znaleźć danego produktu, zapraszamy do kontaktu, a my postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie i indywidualnie dopasować ofertę do Twoich potrzeb.

Być może brak produktu wynika również z faktu, że nie został on jeszcze wprowadzony na naszej stronie, natomiast jest dostępny w naszej ofercie. Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta tel: +48 56 659 06 93.
 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Każdorazowo dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy, a pożądany towar jak najszybciej trafił w ręce Klienta. Termin realizacji uzależniony jest nie tylko od naszych stanów magazynowych i spodziewanych dostaw, ale także od stanów magazynowych dystrybutorów oraz producentów.
 

W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA?

Każdorazowo po złożeniu zamówienia zostaje wysłane potwierdzenie na adres mailowy podany przy rejestracji.
 

CZY MOGĘ MODYFIKOWAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Tak, istnieje możliwość dokonywania zmian w złożonym zamówieniu, w tym celu wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta tel: +48 56 659 06 93.
 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAMÓWIONY TOWAR?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT za zamówiony towar. W przypadku niewystosowania przez Klienta takiego żądania zostaje wystawiony paragon fiskalny. Faktura VAT zostaje wysłana do klienta drogą mailową, na adres podany podczas składania zamówienia bądź na wyraźne życzenie klienta prześlemy pocztą tradycyjną, za dodatkową opłatą.
 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓW ?

Tak, realizujemy zamówienia także w ramach wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WDT) . W celu ustalenia szczegółów zamówienia zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA RABATU NA TOWAR?

Tak, istnieje możliwość uzyskania rabatu. Na naszej stronie znajduje się specjalna zakładka z towarami objętymi specjalnymi promocjami. Przy produktach, których dotyczy rabat, widnieje napis promocja.
 

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY?

Płatności za zamówiony towar w sklepie internetowym grupaluksor.com.pl można dokonać w następujący sposób:

  • PRZEDPŁATA NA KONTO BANKOWE na podstawie proformy przesłanej Klientowi po złożeniu zamówienia. Paczka jest wysyłana, jeśli odnotujemy wpływ pieniędzy na nasze konto, i zamówienie zostanie skompletowane. Nie dokonujemy wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

  • System szybkich płatności BLIK: PAYNOW Paczka jest wysyłana, jeśli odnotujemy wpływ pieniędzy na nasze konto, i zamówienie zostanie skompletowane.

  • PŁATNOŚĆ ON-LINE za pośrednictwem PAYNOW Paczka jest wysyłana, jeśli odnotujemy wpływ pieniędzy na nasze konto, i zamówienie zostanie skompletowane.

  • PŁATNOŚĆ KARTĄ płatniczą (debetową) lub kredytową przy odbiorze osobistym

  • PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym

  • PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy przesyłce za pobraniem (ta forma płatności może podlegać dodatkowej weryfikacji telefonicznej lub e-mailowej zamówienia).
     

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI TOWARU ZA GRANICĘ?

Tak, sklep internetowy grupaluksor.com.pl realizuje wysyłki poza granicę kraju. W tym przypadku może się to wiązać z dodatkowymi kosztami wysyłki i transportu. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel: +48 56 659 06 93.
 

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i wysyłki oraz wagi i gabarytów zamówionego produktu. Każdorazowo podany jest w formularzu podczas potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień powyżej 500 zł koszt dostawy pokrywa sklep. W szczególnych przypadkach koszty wysyłki mogą zostać ustalone indywidualnie. 
 

CZY JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY TOWARU?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Odbiór odbywa się w siedzibie naszego sklepu pod adresem: ul. Sieradzka 31B, 87-100 Toruń.
Podczas odbioru można skorzystać z możliwości zapłaty za zamówiony towar gotówką lub kartą płatniczą.


 
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?


Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. Zwrot przyjmowany jest wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, a więc nie nosi śladów użytkowania, nie jest uszkodzony oraz posiada oryginalne opakowanie.

Podczas zwrotu na konto wskazane przez Klienta zwracana jest kwota równowartości produktu, natomiast koszty związane z dostawą oraz odesłaniem towaru nie podlegają zwrotowi.

Zwracany produkt musi zostać bezpiecznie zapakowany, zawierać rachunek oraz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy (pobierz formularz odstąpienia - pdf) lub link do wysłania emaliem.
 

MASZ INNE PYTANIA?

W przypadku pytań, na które nie znalazłeś powyżej odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 56 659 06 93 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bok@grupaluksor.com.pl Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie.

Pomocne strony:



GRUPA LUKSOR Sp. z o.o.  | telefon: +48 56 659 06 93 | e-mail: bok@grupaluksor.com.pl

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu