Odstąpienie od umowy zawieranej na odległość/zwrot:
Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z obowiązującym prawem. Wszystkie prawne postanowienia zostały zawarte w regulaminie sklepu.
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.
Zwrot przyjmowany jest wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, a więc nie nosi śladów użytkowania, nie jest uszkodzony oraz posiada oryginalne opakowanie.
W celu odstąpienia od umowy należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj: - formularz i przesłać go drogą elektroniczną na adres bok@grupaluksor.com.pl oraz po wydrukowaniu i podpisaniu włożyć do paczki z urządzeniem.
Podstawowe zasady zwrotu towaru:
- Zwroty należy kierować na adres: GRUPA LUKSOR Sp. z o.o., ul. Sieradzka 31B, 87-100 Toruń.
- Zwracany towar powinien być pełnej wartości - nie posiadający śladów użytkowania. Jeśli sprawdzenie sprzętu będzie wymagało zużycia niektórych elementów - podczas zwrotu pieniędzy zostanie potrącona opłata adekwatna do stopnia zużycia.
- Sprzęt należy zapakować w oryginalne opakowanie otrzymane przy zakupie.
- Przygotowana do wysyłki paczka musi być zapakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport przez firmę kurierską.
- Zwrot pieniędzy dokonywany jest ten sam sposób w jaki został dokonany zakup. Podczas zwrotu na konto wskazane przez Klienta zwracana jest kwota równowartości produktu, natomiast koszty związane z dostawą oraz odesłaniem towaru nie podlegają zwrotowi.
Zalecamy, żeby wszystkie wątpliwości konsultować z nami: +48 56 659-06-93 lub bok@grupaluksor.com.pl to bardzo przyspiesza cały proces odstąpienia od umowy/zwrotu.
Reklamacje:
Jako firma z długoletnim doświadczeniem spotkaliśmy się niejednokrotnie ze zwrotami dokonywanymi w pośpiechu i pod wpływem impulsu. W wielu przypadkach okazuje się, że zakupiony sprzęt jest w pełni sprawny a niedogodnością okazuje się nieprecyzyjna wiedza z zakresu "ustawień urządzenia". Każde urządzenie przed wysyłką jest przez nas testowane i sprawdzane.
Jeśli sprzęt zachowuje się w pewien "niepokojący sposób" - prosimy o kontakt telefoniczny. W tym przypadku pomocnym rozwiązaniem może okazać się kontakt z serwisem producenta.
Reklamacje rozpatrywane są na bieżąco w terminie zwykle szybszym niż określono w regulaminie, często jest to kilka dni.
Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.
Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach SklepSpawalniczy.pl.
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki lub przy urządzeniu nie będzie karty gwarancyjnej prosimy o kontakt.
GRUPA LUKSOR jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.
Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego,:
- gdy Klient jest zarejestrowany w naszym SklepieSpawalniczym.pl formularz znajduje się w Panelu Klienta
- gdy Klient nie jest zarejestrowany prosimy o wypełnienie i wysłanie tego formularza reklamacyjnego - przejdź do formularza
W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu:
- numeru zamówienia, z którego pochodzi reklamowany produkt
- opisanie usterki.
-Sprzęt należy praawidłowo/bezpiecznie zapakować czyli przygotowana do wysyłki paczka musi być zapakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport przez firmę kurierską.
W przypadku zwrotu zestawu spawalniczego, gdzie reklamacji będzie podlegało tylko urządzenie - nie ma konieczności wysyłki całego osprzętu. np. rękawic, przyłbicy itp.
W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn mieszczący się w Toruniu, przy ul. Sieradzkiej 31B
Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez GRUPA LUKSOR Sp. z o.o. wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru.
Wszystkie produkty, mające gwarancję są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
Zgłoszeń reklamacyjnych może dokonywać pod adresem
✉ bok@grupaluksor.com.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
☎ +48 56 6590693