Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancje-Reklamacje-Zwroty

Gwarancje-Reklamacje-Zwroty

Odstąpienie od umowy zawieranej na odległość/zwrot:

Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z obowiązującym prawem. Wszystkie prawne postanowienia zostały zawarte w regulaminie sklepu. 
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.
Zwrot przyjmowany jest wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, a więc nie nosi śladów użytkowania, nie jest uszkodzony oraz posiada oryginalne opakowanie.

W celu odstąpienia od umowy należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj: - formularz i przesłać go drogą elektroniczną na adres bok@grupaluksor.com.pl oraz po wydrukowaniu i podpisaniu włożyć do paczki z urządzeniem.

Podstawowe zasady zwrotu towaru:

- Zwroty należy kierować na adres: GRUPA LUKSOR Sp. z o.o., ul. Sieradzka 31B, 87-100 Toruń.

- Zwracany towar powinien być pełnej wartości - nie posiadający śladów użytkowania. Jeśli sprawdzenie sprzętu będzie wymagało zużycia niektórych elementów - podczas zwrotu pieniędzy zostanie potrącona opłata adekwatna do stopnia zużycia.

- Sprzęt należy zapakować w oryginalne opakowanie otrzymane przy zakupie.

- Przygotowana do wysyłki paczka musi być zapakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport przez firmę kurierską.

- Zwrot pieniędzy dokonywany jest ten sam sposób w jaki został dokonany zakup. Podczas zwrotu na konto wskazane przez Klienta zwracana jest kwota równowartości produktu, natomiast koszty związane z dostawą oraz odesłaniem towaru nie podlegają zwrotowi.

Zalecamy, żeby wszystkie wątpliwości konsultować z nami: +48 56 659-06-93  lub bok@grupaluksor.com.pl to bardzo przyspiesza cały proces odstąpienia od umowy/zwrotu.
 

Reklamacje:


Jako firma z długoletnim doświadczeniem spotkaliśmy się niejednokrotnie ze zwrotami dokonywanymi w pośpiechu i pod wpływem impulsu. W wielu przypadkach okazuje się, że zakupiony sprzęt jest w pełni sprawny a niedogodnością okazuje się nieprecyzyjna wiedza z zakresu "ustawień urządzenia". Każde urządzenie przed wysyłką jest przez nas testowane i sprawdzane. Jeśli sprzęt zachowuje się w pewien "niepokojący sposób" - prosimy o kontakt telefoniczny. W tym przypadku pomocnym rozwiązaniem może okazać się kontakt z serwisem producenta. 

Reklamacje rozpatrywane są na bieżąco w terminie zwykle szybszym niż określono w regulaminie, często jest to kilka dni. 


Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.
Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach SklepSpawalniczy.pl.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki lub przy urządzeniu nie będzie karty gwarancyjnej prosimy o kontakt.

GRUPA LUKSOR jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.

Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego,:
  • gdy Klient jest zarejestrowany w naszym SklepieSpawalniczym.pl formularz znajduje się w Panelu Klienta
SklepSpawalniczy.pl panel klienta






SklepSpawalniczy.pl panel klienta
  • gdy Klient nie jest zarejestrowany prosimy o wypełnienie i wysłanie tego formularza reklamacyjnego  -  przejdź do formularza

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu:
  • numeru zamówienia, z którego pochodzi reklamowany produkt
  • opisanie usterki.

-Sprzęt należy praawidłowo/bezpiecznie zapakować czyli przygotowana do wysyłki paczka musi być zapakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport przez firmę kurierską.

W przypadku zwrotu zestawu spawalniczego, gdzie reklamacji będzie podlegało tylko urządzenie - nie ma konieczności wysyłki całego osprzętu. np. rękawic, przyłbicy itp.
W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. 

Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn mieszczący się w Toruniu, przy ul. Sieradzkiej 31B

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez GRUPA LUKSOR Sp. z o.o. wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru.
Wszystkie produkty, mające gwarancję są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

Zgłoszeń reklamacyjnych może dokonywać pod adresem ✉ bok@grupaluksor.com.pl 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ☎ +48 56 6590693

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu